• (Android/iOS) Mr Autofire codes verhogen kristallen

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mr Autofire ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mr Autofire IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codes verhogen kristallen ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mr Autofire 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Het is leuk, maar het is een grinder, het is in ieder geval compatibel met mijn Bluetooth-controller (meestal). Dit is allemaal waar, maar ik verhoog mijn beoordeling naar 5 sterren, ik speel dit spel al een minuut. Meestal verwijder ik een game na een paar maanden omdat de advertentiemuur of ondraaglijk wordt of ik het verslaan en er geen updates meer zijn. Niet dit spel, altijd iets nieuws, altijd updates, toernooien, eenvoudig en ongecompliceerd genoeg om zelfs goedkope mensen zoals ik te laten overwegen er geld aan uit te geven!

    Hou van dit spel. Het is geweldig als je aan het wachten bent. Ik gaf 3 sterren vanwege de nieuwe wapens die je verdient in de gevechtspas. Het nieuwe Gemini-pistool. Het concept is geweldig, ik ben er dol op. Maar tenzij je vergaarde veerkrachtige muren. Het pistool is nutteloos. Je moet recht op je tegenstander staan om enige schade aan te richten. Ik zit op level 40 en speel al een hele tijd. Ik speel niveaus opnieuw om munten te verdienen en wat niet. Het kostte me 20 minuten om level 3 te verslaan met het nieuwe Gemini-pistool. Ik zou het een mislukking willen noemen

    Ik denk dat je het zo moet maken dat kogels niet van het plafond kunnen stuiteren en dat sommige van deze niveaus veel te moeilijk zijn.Het lijkt er ook op dat de gegeven "willekeurige" voordelen alleen goede voordelen opleveren als je tot een bepaald punt bent gevorderd, zodat je de niveaus niet kunt verslaan totdat de game dat wil. Zoals zodra ik genoeg level krijg ik ineens alle goede voordelen in een run, hmmmmmmm

    Spel is 5 sterren en geweldig zonder twijfel. Maar er zijn maar weinig dingen waar ik een hekel aan heb en ermee stoppen tenzij ze het oplossen. Nadat je zoveel geld hebt uitgegeven, ben je nog steeds gedwongen om advertenties te bekijken, zoals wanneer je je gratis kisten wilt openen na een week wachten, ook de voortgang is extreem traag, de enige manier om vooruitgang te boeken is als je non-stop geld blijft uitgeven en er is geen einde ernaar toe. Hun hebzucht is het volgende niveau. Hopelijk maken ze een aantal positieve veranderingen voordat ze meer klanten zoals ik verliezen.

    Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan een spel dat ik leuk vind, en ik ben verslaafd aan dit spel sinds de eerste keer dat ik het speelde. Nu, na ongeveer $ 70 aan in-game aankopen te hebben uitgegeven (waar ik geen spijt van heb), zal de game niet openen en gewoon vastlopen op het laadscherm. Ik heb geforceerd gestopt en mijn telefoon opnieuw opgestart zonder geluk. 5 sterren


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :